Kundeservice

Her kan du finde relevant information og svar på mange af dine spørgsmål.

Generelt om lån

Udfyld formularen på vores hjemmeside og send den til os, så foretager vi en kreditvurdering. Ansøger du inden for vores åbningstid, får du hurtigt svar.

Hvis du ansøger i vores åbningstid, får du svar inden for 1 time. Hvis du ikke ansøger i vores åbningstid, vil vi behandle den næstkommende hverdag.

Du skal blot underskrive den låneaftale, der bliver sendt til dig, når lånet er godkendt. Når låneaftalen er underskrevet, får du pengene ind på din konto i løbet af 1-2 hverdage.

Levering

Vi leverer til alle områder i Danmark mandag - fredag kl. 10.00 - 15.00.

Installationskrav

Det er en forudsætning, at du har lovlig bestående installation til el og vand, og at tilslutningen kan foretages uden udskiftning af de standard monterede slanger, ledninger og stik.

Følgende lovlige installationer skal være til stede, når Peter ankommer:
- HPFI Relæ

For opvaskemaskiner og vaskemaskiner gælder også:
- Let tilgængelig og fuld funktionsdygtig vandhane med kontraventil og udvendig gevindstørrelse på 1/2" eller 3/4", svarende til 19 eller 24 mm.

- Hvis opvaskemaskinen eller vaskemaskinen er med Waterproof/Aquastop, skal vandhanen være hævet min. 30 cm over gulv eller skabsbund.

- Der skal være fast afløbsrør til vask med en diameter på mindst 30 mm

Tilslutning af afløb skal kunne foretages min. 60 cm og max. 90 cm over gulvet.

Læs mere om levering og installering, og hvad Peter gør og ikke gør

Vi leverer kun produkter indenfor Danmarks grænser til alle brofaste områder i Danmark.

Hvis du ikke er bosiddende i Danmark, men du alligevel ønsker at indgå en aftale på kontantkøbsbetingelser hos os, så ring på tlf. 88 88 88 88.

Betaling

Du kan vælge finansiering, hvor du deler betalingen op over en længere periode med små faste månedlige ydelser. Det gør, at du slipper for store engangsudgifter og bevarer overblikket over din økonomi.

Ved køb af produkter (uanset betalingsform) bliver der opkrævet et leverings- og installationsgebyr. Såfremt du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun for levering og installering én gang (det højeste gebyr). Månedlige priser er inkl. oprettelse, levering og installation.

Du kan vælge at betale kontant - det vil sige hele beløbet på én gang. Ved køb af produkter bliver der opkrævet et leverings- og installationsgebyr (ved alle betalingsformer). Såfremt du køber flere produkter ad gangen, betaler du naturligvis kun for levering og installering én gang (højeste gebyr). Kontantpriser er opgivet ekskl. levering og installering.

Ved kontantbetaling betaler du med MobilePay eller via bankoverførsel.

Service

Hvis du skifter mening eller fortryder dit køb, har du altid 14 dages fortrydelsesret fra leveringstidspunktet. Du kontakter os blot på tlf. 88 88 88 88.

Hvis du ikke vil ringe, kan du udfylde vores fortrydelsesformular og sende den til os, så kontakter vi dig.

Hvis tilbehør, der bliver benyttet  til lyd- eller billedoptagelser er taget i brug, kan det dog IKKE returneres. Der skal derfor betales et beløb, som dækker værdien af tilbehøret. Beløbet oplyses ved henvendelse på telefon 88 88 88 88.

På mobiltelefoner og mobilabonnementer vil der i nogle tilfælde være andre regler i forbindelse med fortrydelsesret - se betingelser i forbindelse med dit mobilabonnement eller mobiltelefon.

Hvis du har spørgsmål til brugen af dit produkt, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os. Du er også velkommen til at ringe direkte til vores leverandørers telefonsupport, hvor der sidder produktuddannede medarbejdere klar til at hjælpe dig.

Bemærk – du kan ikke fejlmelde dit produkt hos leverandørerne, men du kan få hjælp til brugen af produktet.

Se liste over leverandørernes telefonsupport

Hvis du oplever fejl eller problemer med dit produkt, vil vi meget gerne hjælpe dig. Før du henvender dig til os, er der dog nogle ting, du kan gøre selv – måske kan du endda spare den tid og de penge, der ville være gået til en evt. reparation.

Du kan f.eks. undersøge, om problemet er beskrevet på vores side for fejlfinding og prøve at løse problemet ved hjælp af vejledningen.

Hvis du ikke selv kan løse problemet ud fra ovenstående, så skal du selvfølgelig ringe og fejlmelde dit produkt hos os på telefon 88 88 88 88.

Det vil være en stor hjælp for vores servicemedarbejdere, hvis du ved:

- Hvad får fejlen til at opstå? (Bestemte tastetryk, programmer m.m.)

- Er fejlen konstant eller periodisk?

Vi har samlet en række vedligeholdelsestips, så du løbende kan pleje dine produkter og dermed have gavn af dem i mange år.

Se vedligeholdelsestips

Der er 24 mdr. reklamationsret på alle produkter gældende fra den dag, du får produktet leveret. Hvis du har en fejl på dit produkt, der falder under reklamationsretten, skal du henvende dig til os på tlf. 88 88 88 88.

OBS - Undtaget er batterier og andre dele, som har angivet en kortere levetid end 24 mdr. Disse dækkes i 6 mdr.

Vores mål er, at alle reparationer bliver udført inden for rimelig tid. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til reparationen.

Hvis der i forbindelse med fejlfinding på dit produkt ikke bliver konstateret en fejl, eller den fejl, der konstateres, falder uden for den dækning du har, kan du blive opkrævet et gebyr for undersøgelsen af dit produkt.

Hvis dit produkt indeholder en harddisk, flashkort eller anden hukommelse, skal du være opmærksom på, at alle data vil gå tabt i forbindelse med reparationen.